{{line[0].team.name}}
{{line[0].team.fullname}}
{{line[0].score}}:{{line[1].score}}
{{line[1].team.name}}
{{line[1].team.fullname}}

FAZA I

GRUPA {{$index + 1}}


{{team.name}} {{team.played}}/{{team.wins}}/{{team.rounds}}

*rozegrane/wygrane/rundy zdobyte

PÓŁFINAŁ

GRUPA 1


{{ranks.f2[0].t_1.name}}

{{ranks.f2[0].t_2.name}}

GRUPA 2


{{ranks.f2[1].t_1.name}}

{{ranks.f2[1].t_2.name}}

FINAŁ

{{ranks.f3[0].t_1.name}}

VS

{{ranks.f3[0].t_2.name}}

3–4 miejsce

{{ranks.f3[1].t_1.name}}

VS

{{ranks.f3[1].t_2.name}}

DRUŻYNY

{{team.name}}

{{team.fullname}}

- {{player.imie}} {{player.nazwisko}} ({{player.nick}})

{{team.name}}

WYNIKI

{{score.info[0].team.name}}

{{score.info[0].score}}:{{score.info[1].score}}

{{score.info[1].team.name}}


INFORMACJE

Witamy!


Cała 4TI pragnie zaprosić wszystkie klasy Zespołu nr. 3 w Rypinie do udziału w Turnieju CS 1.6.

Opieka: (Rafał Ryuukus Brunkał, Bartek Moliński, Przemysław Krępeć).

Sprzęt – podkładki, słuchawki własne są mile widziane. Myszki zostają oryginalne.

System rozgrywki wygląda następująco:
Mapy są losowane metodą odrzucania (aim_ak_colt_duel, aim_ggn, aim_arena, aim_ak–colt, aim_killer).
Rozgrywka toczy się do 6 wygranych rund (czyli maksymalnie 11) każda trwa 1:45m.
Nie stawienie się drużyny w dniu rozgrywek do godziny ustalonej grozi dyskwalifikacją (możliwa zmiana godzin z powodów występów lub innych losowych czynników).
Mecze w pierwszej rundzie każdy z każdym, przy obecnych 9 drużynach powstają 3 grupy z czego dalej przechodzą pierwsze miejsca. Dodatkowo przechodzi „lucky loser „ czyli drużyna z drugich miejsc z największą liczbą wygranych rund.
Czwórka półfinałowa zostaje przelosowana i toczona będzie walka o finał , a przegrani zagrają o 3 miejsce.

Na turniej będą zarezerwowane dwie sale (12 i 13) w 13 będą odbywać się rozgrywki, a w 12 będzie można zaczekać, czy dowiedzieć się o wynikach prawdopodobnie prezentowanych na rzutniku.

Na czas turnieju planujemy utworzyć hotspot specjalny dla uczestników.