PÓŁFINAŁ
GRUPA 1
{{ranks.f2[0].t_1.name}}
{{ranks.f2[0].t_2.name}}
GRUPA 2
{{ranks.f2[1].t_1.name}}
{{ranks.f2[1].t_2.name}}
FINAŁ
{{ranks.f3[0].t_1.name}}
VS
{{ranks.f3[0].t_2.name}}
3–4 miejsce
{{ranks.f3[1].t_1.name}}
VS
{{ranks.f3[1].t_2.name}}
INFORMACJE
Witamy!
Cała 4TI pragnie zaprosić wszystkie klasy Zespołu nr. 3 w Rypinie do udziału w Turnieju CS 1.6.
Opieka: (Rafał Ryuukus Brunkał, Bartek Moliński, Przemysław Krępeć).
Sprzęt – podkładki, słuchawki własne są mile widziane. Myszki zostają oryginalne.
System rozgrywki wygląda następująco:
Mapy są losowane metodą odrzucania (aim_ak_colt_duel, aim_ggn, aim_arena, aim_ak–colt, aim_killer).
Rozgrywka toczy się do 6 wygranych rund (czyli maksymalnie 11) każda trwa 1:45m.
Nie stawienie się drużyny w dniu rozgrywek do godziny ustalonej grozi dyskwalifikacją (możliwa zmiana godzin z powodów występów lub innych losowych czynników).
Mecze w pierwszej rundzie każdy z każdym, przy obecnych 9 drużynach powstają 3 grupy z czego dalej przechodzą pierwsze miejsca. Dodatkowo przechodzi „lucky loser „ czyli drużyna z drugich miejsc z największą liczbą wygranych rund.
Czwórka półfinałowa zostaje przelosowana i toczona będzie walka o finał , a przegrani zagrają o 3 miejsce.
Na turniej będą zarezerwowane dwie sale (12 i 13) w 13 będą odbywać się rozgrywki, a w 12 będzie można zaczekać, czy dowiedzieć się o wynikach prawdopodobnie prezentowanych na rzutniku.
Na czas turnieju planujemy utworzyć hotspot specjalny dla uczestników.